Antics regnes del Tibet, l’enigma de Zhang Zhung

Biblioteca Can Fabra + Zoom

Aquest és un viatge per l’altiplà de l’oest del Tibet. Una vasta regió poc coneguda, per remota i inexplorada, que s’eleva per sobre dels quatre mil metres i, sovint, més enllà dels cinc mil en innombrables colls de muntanya.

La atzarosa i apassionant història del doblatge

Biblioteca Can Fabra + Zoom

El doblatge és una de les professions del mon cinematogràfic més poc valorades, ignorades i sovint més criticades. I és que sobre el rodatge volten tres tòpics: Primer tòpic: és un invent franquista. Quan la realitat és que el doblatge és de principis dels anys 30 del segle passat. Segon tòpic: Ha impedit que la gent parli be l’anglès.

Hi ha algú allà fora?

Biblioteca Can Fabra + Zoom

Certificar que la vida no pot ser propietat exclusiva del nostre planeta serà un dels moments més importants de la història de la humanitat. I gràcies als avenços científics de les últimes dècades, ara ens podríem trobar, per primer cop, a les portes d’aquesta troballa. Potser sigui a Mart, o en alguna lluna de Júpiter o de Saturn, o en un dels milers d’exoplanetes que coneixem.

Promoció de l’Envelliment Actiu”

Biblioteca Can Fabra + Zoom

En aquesta conferència sobre la promoció de l'envelliment actiu, explorarem com la psicopedagogia pot ajudar les persones majors a mantenir-se actives tant mentalment comfísicament. S’analitzaranles estratègiesirecursos que poden facilitar un envelliment saludable i ple de vitalitat.