Els jardins pictòrics i literaris de Santiago Rusiñol
Hibrida ( presencial + telemàtica)Margarida Casacuberta Rocarols
Margarida Casacuberta i Rocarols (Olot, 1964) és doctora en Filologia Catalana per la UAB, professora de literatura catalana contemporània i directora de les càtedres Joan Vinyoli de Poesia contemporània (Santa Coloma de Farners-UdG), Víctor Català d’Estudis sobre el modernisme (Ajuntament de l’Escala-UdG).
LA HIPERTENSIÓ ARTERIAL A LA GENT GRAN: Cal un control òptim?
Hibrida ( presencial + telemàtica)Dr.Carles Paytubí
Metge especialista en Medicina Interna, actualment responsable de la Unitat de Curta Estada Médica al Parc Sanitari de Sant Joan de Deu a Sant Boi d Llobregat. Escriptor de novel.la històrica (El Misterio del Pergamino Florentino/juny 2021 – SarAlejandría).
La Quàntica increïble (II). Els experiments màgics.
Hibrida ( presencial + telemàtica)Josep Lladó Guilera
Quimic i Pedagod. Expert en Fisica
Art i poder a la Barcelona del segle XV
Hibrida ( presencial + telemàtica)Eva March Roig
Doctora en Història de l’Art per la Universitat de Barcelona, és professora agregada de la Facultat d’Humanitats de la Universitat Pompeu Fabra. La seva principal línea de recerca s’ha centrat en els museus i el col•leccionisme català del primer terç del segle XX