Política de privacitat

  1. Introducció

A l’Aula Sant Andreu (d’ara endavant l’AULA) ens preocupem no només per oferir-vos les millors conferències i activitats, sinó també pel correcte tractament i la seguretat de les dades que ens facilites. És per això, que la nostra política de privacitat s’actualitza d’acord amb el Reglament General de Protecció de Dades (RGPD).

  1. Objectius d’aquesta política

> Garantir que comprens quines dades personals recopilem, els motius pels quals ho fem i amb qui els compartim;

> Explicar la forma en què utilitzem les dades personals que comparteixes amb nosaltres per tal d’oferir-te una gran experiència en utilitzar les nostres aplicacions; i

> Explicar els teus drets i opcions en relació amb les dades personals que recollim i processem  i com protegirem la teva privacitat.

L’Aula d’Extensió Universitària Sant Andreu vol refermar el seu compromís amb tots i cadascun de vosaltres en relació a les dades personals i és important per a nosaltres que sapigueu que ens ho prenem molt seriosament. Si teniu qualsevol dubte o pregunta contacteu directament amb nosaltres a través del email info@aulasantandreu.cat

  1. Qui és el responsable del tractament de les teves dades?

Totes les dades facilitades pels usuaris i socis, siguin mitjançant la navegació pel lloc web o al fer-se soci, seran incorporades i tractades, tant a través de mitjans telemàtics, informàtics i no automatitzats, en fitxers, sent responsable del Fitxer:

AULA SANT ANDREU NIF G60258308 DIRECCIÓ Hotel d’Entitats Can Guardiola, c/Cuba, 2, 08030 Barcelona

  1. Com i quines dades recopilem?

Tingues en compte que, per garantir el bon funcionament de la web i la nostra comunicació amb el client, a l’ AULA utilitzem alguns de les teves dades obtingudes a través de diferents formes i en diferents moments. A continuació, pots veure-ho en detall:

Al fer-se soci de l’aula: utilitzarem les dades personals que ens facilites al crear-te un compte d’usuari: nom i cognoms, contrasenya, adreça de correu electrònic, número de telèfon com també l’adreça postal, país, informació bancària i data de naixement.

Mitjançant l’ús del web: també utilitzarem una altra informació que puguem arribar a conèixer gràcies a l’ús que realitzeu del web: la teva ubicació; la teva adreça IP;  el codi d’identificació que t’ assignem internament; la teva navegació per la Plataforma (dates i hores en què accedeixes, clics que realitzes, etc.) i el maquinari, programari i navegador que utilitzes.

Per referir-nos a tota la informació anterior i a qualsevol altra que tinguem sobre tu fem servir el terme “Dades Personals”.

  1. Per a què fem servir les seves dades personals?

  • Per poder-te donar d’alta com a soci i formar part de la comunitat de l’AULA. 
  1. Compartirem les teves dades personals amb tercers?

En cap cas vendrem les teves dades personals a tercers però sí compartirem les teves dades amb prestadors de serveis que ens ajuden o donen suport ja estiguin ubicats dins o fora de la Unió Europea. En tot cas, els tercers amb els quals es comparteixin determinades dades de caràcter personal hauran acreditat amb caràcter previ a l’adopció de mesures tècniques i organitzatives adequades per a la correcta protecció dels mateixos sempre sota estrictes contractes de confidencialitat.

  1. Els teus drets i eliminació de dades.

Com a usuari, disposes d’una sèrie de drets perquè puguis decidir i controlar en tot moment com utilitzem les teves dades personals. Pots exercitar aquests drets en qualsevol moment i de forma gratuïta contactant amb nosaltres. Perquè puguem atendre la teva sol·licitud, ens cal assegurar-nos que realment ets tu, pel que hauràs de facilitar-nos còpia del teu document d’identitat; també indicar el dret que vols exercitar. Disposes dels següents drets:

Accés. Pots sol·licitar-nos que t’ indiquem si estem utilitzant o no les teves dades personals; en cas que sí els estiguem utilitzant, també et traslladarem informació addicional com quines dades personals tenim sobre tu, per què les estem fent servir, les entitats amb les que les compartim, el període durant el qual conservarem les teves dades o si estem realitzant perfils, entre altres qüestions.

Rectificació. Pots demanar-nos que modifiquem alguna de les Dades Personals que tenim sobre tu perquè siguin exactes i estiguin actualitzades. 

Supressió. Pots sol·licitar-nos que eliminem les Dades Personals que tenim sobre tu (i) quan ja no siguin necessaris per a la finalitat per la qual les fem servir, (ii) quan ens retiris el teu consentiment.

Limitació. Pots demanar-nos que restringim temporalment la utilització de les teves dades.

Portabilitat. Pots sol·licitar-nos que et lliurem directament o que lliurem a una altra entitat, sempre que sigui possible tècnicament, un arxiu estructurat, d’ús comú i llegible per un sistema informàtic, que contingui les Dades Personals relatius al teu compte. 

Reclamació. Pots presentar una reclamació davant l’autoritat de control competent en matèria de protecció de dades. En el teu cas, les autoritats competents són les següents: Agència Espanyola de Protecció de Dades.

Oposició. Pots oposar-te al fet que utilitzem les teves dades per alguna de les finalitats recollides en aquestes mateixes Polítiques de Privacitat.

  1. Canvis d’aquesta política.

Tingues en compte que, si per qualsevol motiu decidim realitzar algun canvi en la nostra Política de Privacitat, t’informarem puntualment abans que els canvis comencen a ser aplicables. D’aquesta manera podràs conèixer com pretenem utilitzar les teves dades personals abans que comencem a fer-ho.

  1. Com posar-se en contacte.

Persona de Contacte: Ricard Canals Grau

Telèfon de contacte: 933 457 655

E-mail: info@aulasantandreu.cat